מדוע כדאי לבחור ברהיטים בהתאמה אישית לעיצוב הבית?

רהיטים לבית הינם חיוניים ונדרשים לחדרים וחללים רבים.  מדובר על פריטים דומיננטיים ובעלי נוכחות ויש חשיבות רבה להתאמתם לצרכיהם וטעמם האישי של בעלי הבית. ניתן לרכוש רהיטים מוכנים סטנדרטיים המוצגים בחנויות ובאתרים שונים ברחבי הארץ אבל רבים מעדיפים, דווקא, לבחור רהיטים בהתאמה אישית, ויש לך סיבות רבות שכולן טובות. 

לכל בית קיים קו עיצוב המועדף על דייריו. הוא מוביל לאורכו ורוחבו של המרחב הפנימי עם שינויים מתבקשים בכל חדר וחלל. החשיבה המקיפה כוללת, בין היתר, גם רהיטים לסלון, למטבח, לחדרי השינה והילדים, לאזורי השירות ולאזורים אחרים. התאמה אישית של ריהוט משתלבת היטב בקו העיצוב. כך ניתן לבחור את סגנונו, סוג העץ, המרקם שלו, הצבע וכדומה.

מהם היתרונות ברהיטים מעוצבים בהתאמה אישית?

אחד היתרונות החשובים הוא בכך שניתן כאן לבחור בריהוט מיוחד המתאים בצורה מושלמת לאופי הרוכש ולסגנון הייחודי שלו. כך, לאדם שאינו מוכן להתפשר על איכות ומראה. יתרון חשוב לא פחות הוא ניצול המקום בחדר, העובדה שאפשר לבחור את המידות הרצויות, ובכך לשלב את הרהיט המיוצר בצורה מושלמת במקום המיועד לו. 

בנוסף לכך, ניתן לבחור בריהוט המותאם לצרכי הדיירים ולמראה הכללי של המרחב הפנימי. לדוגמא: ריהוט כפרי המותאם לקו עיצוב כפרי. ריהוט בעיצוב מודרני לקו עיצוב קלאסי או מודרני וכן הלאה. ניתן כמובן לבחור את חומר הגלם בהתאמה, את המעצב והיצרן וכדומה. צריך להדגיש כי, רכישת ריהוט מוכן אינה מאפשרת כניסה לדקויות ורזולוציות כאלו.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים רהיט בהתאמה אישית?

הזמנת ריהוט בהתאמה אישית מחייבת תכנון נכון וביצוע מדויק. יש חשיבות רבה לבחירת הרהיט עצמו ולצורתו. מומלץ לייצור קשר עם נגר/מעצב מומלץ אשר מצויה בידיו גלריית תמונות של ריהוט, או אחד היכול להפנות את הלקוח לאתרים בהם ניתן למצוא ריהוט ההולם את הטעם האישי. סקירת הריהוט הקיים מחייבת סבלנות רבה והינה חשובה במיוחד. 

לאחר שבוחרים את הרהיט המומלץ יש לברר לגבי האפשרות המקצועית שלו לייצורו בצורה הטובה ביותר, ובנוסף, לקבל החלטה לגבי סוג העץ הרצוי על יתרונותיו השונים וכדומה.  כדאי לראות רהיטים שיוצרו על ידו, לקבל מידע  על הטכנולוגיה בה הוא משתמש ועוד. לעיתים, אף כדאי להגיע פיזית לנגריה ולהתרשם ממנה. כדאי גם לעשות סקר מחירים, אם כי, לא תמיד המחיר הוא המדד המוביל בהחלטות כאלו.

למה כדאי להזמין רהיטים בהתאמה אישית מנגר?

נגר מקצועי עוסק בתחום שנים רבות. הוא למד את המקצוע ועוסק בו שנים רבות. הוא מתעדכן כל העת בחידושים שונים בתחום. כך מקריאת חומר, מקבלת משובים, מקריאת מאמרים מקצועיים באינטרנט, עקב היותו מנוי באתרים מקצועיים בתחום ועוד. את כל הידע החשוב הנ"ל הוא מיישם בעת ייצור הרהיטים והלקוח נהנה מכך. 

נגר יצירתי יכול לסייע רבות ללקוח בבחירת הרהיט המתאים לחדר או לחלל בו הוא רוצה להציבו וזה המתאים לצרכיו וכדומה. הוא גם יידע לייעץ לו על הרהיט הפרקטי לשימוש. רהיטים בהתאמה אישית, לרוב, נחשבים ליקרים יותר מאשר אלו הנקנים בחנויות. משום כך, כדאי להשקיע את הכספים בצורה חכמה ולקבל רהיט מעולה לשנים רבות.

למה כדאי לבחור נגר מקצועי לרהיטים?

בניית רהיטים מחייבת ידע רב וניסיון רב. מדובר גם על טביעת עין ויד של מומחה לנושא. העבודה נעשית באמצעות מכונות שונות המסוגלות לחתוך, להקציע, ללטש, להדביק וכדומה. בנוסף ,כלי עבודה ידניים שמסייעים בכל אלו כולל לגימור. בשלבי הגימור יש יתר חשיבות למקצועיות ויצירתיות. נגר מקצועי מחזיק ברשותו את התשתית המתאימה לכל העבודות הנ"ל. 

בזכות כישוריו הוא יכול לייצר את הרהיט המיוחד על פי בקשת הלקוח ובהתאם לטעמו האישי. בנוסף לכל אלו, יש חשיבות, לייעוץ בבחירת חומרים, בבחירת הרהיט הנכון גם מבחינה נוחות ופרקטיות ועוד. כן, חשובה התקשורת עימו, העמידה בלוח הזמנים וכדומה. בחירה בנגר מוצלח תספק רהיט איכותי ביותר.

מדוע מומלץ להזמין רהיטים בהתאמה אישית מדור לוין?

דור לוין הינו נגר אומן הידוע לעצב רהיטים מיוחדים ולייצרם עם גימור מושלם. זאת הסיבה החשובה והעיקרית לבחירה בו. הוא עובד בשיטתיות רבה וקשוב מאוד ללקוח. התהליך מולו הינו מסודר. ראשית התהליך בפניה אליו למתן שירות. כבר בשלב הזה הוא יתעניין בסיבות להזמנתו ולגבי סוג הרהיט שרוצים. בהמשך, הוא יגיע לבית הלקוח כדי לראותו, לייעץ ולשוחח. הוא יציג מבחר של רהיטים לבחירה ויהיה קשוב במיוחד בשלב זה. אחת הסיבות לכל היא ההתלבטות הרבה המאפיינת לקוחות אשר מתקשים להחליט בין מספר דוגמאות מובילות. 

לאחר קבלת ההחלטה על הרהיט המבוקש הוא ייקח מידות ויתכנן אותו. הוא יציגו  בהדמיה ממוחשבת להמחשה ברורה. לאחר קבלת האישור הסופי הוא ייצר את הרהיט בנגריה המצוידת שלו. הוא אף יובילו בצורה בטוחה וירכיבו במקום המיועד. כל התהליך המורכב הופך להיות קל, יעיל ונעים. ולא פחות חשוב –  הרהיט הנבחר יתאים מאוד לטעמו האישי של הלקוח.

 

 

רהיטים בהתאמה אישית