מדוע מומלץ להזמין שולחן אוכל מעץ מלא?

שולחן אוכל הינו רהיט סביבו יושבים בעת ארוחות משפחתיות. למרות ההגדרה הזאת שלו עושים בו בני הבית שימושים רבים אחרים. למשחקי קלפים או משחקי קופסא, להכנת שיעורי בית, לכתיבה ספונטנית או מתוכננת וסתם כך לישיבה מהנה. אפשר להוסיף, כי במקרים מסוימים גם נשענים או יושבים עליו לביצוע תרגילי ספורט שונים.  השולחן חייב להיות פרקטי, מסיבי ויציב. 

זאת הסיבה שכדאי להזמין שולחן מעץ מלא. ניתן למצוא מבחר סוגי עץ מלא המתאימים לשולחן כזה. בין היתר אורן, בוק, אלון ואחרים מקובלים. הבחירה בכל סוג נעשית על פי המראה, הצרכים, הטעם האישי וגם למחיר יש משקל בבחירה. את השולחן ניתן להציב במטבח, בפינת אוכל בנקודת חיבור בין המטבח לסלון היוצרת הפרדה מסוימת ועוד.

מה חשוב לדעת לפני הזמנת שולחן אוכל?

בחירה בשולחן המתאים חייבת להיעשות לאחר מחשבה ושיקול דעת. ראשית יש לבחור על פי הצרכים בפועל. יש לשאול את השאלות הבאות: כמה אנשים משתמשים בו באופן שוטף? האם רוצים שולחן נפתח לאירוח כמות גדולה של אנשים? היכן מעמידים אותו? האם פלטה מרובעת, מלבנית, אליפטית ועוד? 

על פי הנתונים הללו ונוספים קשורים יש להחליט על המידות הרצויות, גודל הפלטה, סוג הרגליים ועוד. יש להחליט על סוגי הכיסאות המותאמים אליו. האם מעץ או מרופדים? איזה ריפוד? באלו צבעים? וכדומה. כל אלו אלמנטים פרקטיים אבל יש חשיבות רבה גם לשילוב של הרהיט הנ"ל בקו העיצוב הכללי של הבית. לעיתים, רוצים דווקא שיבלוט וישמש גם כפריט עיצובי המושך עניין ותשומת לב בפני עצמו.

מה הם היתרונות בהזמנת שולחן אוכל מנגר אומן?

נגר אומן ניחן בידע רב, בניסיון עשיר וגם ביצירתיות רבה. תכונות אלו, ואחרות נוספות, מסייעות לו ליצירת ריהוט מיוחד המותאם לצרכי הלקוח ולטעמו האישי. הזמנת שולחן אוכל מבעל מקצוע כזה הינה בעלת יתרונות רבים. ראשית ניתן לקבל ריהוט מותאם לקו עיצוב ולסגנון הבית. בנוסף, רהיט המותאם במידותיו למקום בו הוא אמור להיות מוצב. 

צריך לדעת, כי היצירתיות אינה באה בחשבון על איכות אלא משלימה אותה. כל שולחן יעוצב היטב, יהיה מצויד במנגנונים משוכללים המאפשרים הארכה, פתיחה והסתרת הארכות קיימות ובשכלולים נוספים. כל ההשלמות הללו אינן פוגמות ביציבות השולחן וההסבה סביבו תהיה נוחה מאוד. יהיה נוח לשבת, מקום נרחב לרגליים, מרווח מתאים בין כסאות. נגישות טובה ויתרונות נוספים.

האם נגר יכול לייצר שולחנות אוכל בהתאמה אישית?

נגר אומן יצירתי ומומלץ מתמחה בהכנת שולחנות אוכל מסוגים שונים על פי הזמנות מיוחדות ובהתאמה אישית. בנגריה שברשותו קיימת תשתית מתאימה לביצוע עבודות אלו. היא כוללת מכונות לחיתוך, שיוף והקצעה, להדבקה ונוספות. כמו כן, כלי עבודה ידניים המשמשים לעבודות עדינות בעת הגימור ועוד. 

הוא יודע לעבד  את כל סוגי העץ הקיימים כולל יקרים מאוד המיובאים מחו"ל. הוא יכול לייצר שולחנות אוכל בסגנונות כפריים, מודרניים, קלאסיים, מינימליסטיים ואחרים. כולם ישתלבו היטב בקו העיצוב של הבית. הוא מתעדכן כל העת בחידושים חשובים בתחום ומיישם אותם בעת הייצור. כך, שהוא מביא את החדשנות בתחום לבית הלקוח. העבודה מולו נוחה וזורמת היטב.

מה כדאי לבדוק לפני בחירת נגר שולחן אוכל?

הזמנת נגר שולחן אוכל אמורה להיעשות בתשומת לב רבה ולאחר בדיקות שונות. ראשית, כדאי לקבל המלצות עליו מחברים אשר קבלו ממנו שירות והיו מרוצים. לחילופין, לקבל המלצות ממומחים בעלי ידע שאף כותבים באתרי אינטרנט בתחום. ניתן, כמובן, להצליב מידע ממקורות שונים. כדאי לראות עבודות שלו. ניתן לראותן באתרי אינטרנט שונים או להגיע למקום בו ניתן להתרשם מהם מקרוב. 

יש חשיבות לראותם בצורה בלתי אמצעית כולל מישוש החומר. לאחר בדיקות מקדמיות, או במקביל אליהן, יש לייצור קשר עימו ולקבוע פגישה לטובת העברת מידע, קבלת הסבר ותיאום ציפיות. ניתן ואף רצוי לעשותה בנגריה כדי להתרשם מהפעילות בה. כמובן, שכדאי לעשות גם סקר מחירים. כל אלו יספקו מידע חשוב לקראת קבלת ההחלטה הנכונה.

מדוע מומלץ להזמין שולחנות אוכל מדור לוין?

דור לוין הינו נגר אומן היכול לייצר את שולחן האוכל המושלם והמתאים לצרכי הלקוח וטעמו האישי. תהליך העבודה מולו מסודר. הוא יקבל הזמנה ויקבע עם הלקוח פגישה להבנת היקפה ומהותה. הוא יודע להקשיב ולהפנים. הוא יכול לייעץ רבות בנקודת זמן קריטית זאת בו הלקוח מתלבט לגבי השולחן המתאים לו. הוא יציג בפניו גלריית תמונות של ריהוט ו/או יפנה אותו לאתרים בהם ניתן להתרשם ממגוון רחב. בשלב הבא הוא ייקח מידות ויכין הדמיה ראשונית ממנה ניתן להתרשם בצורה טובה מאוד. 

לאחר אישור הלקוח הוא יכין את השולחן האיכותי עם הגימור המושלם. השירות כולל הובלה והרכבה בבית הלקוח המרוצה. כל התהליך נעשה בקלילות רבה תוך שמירת קשר בלתי אמצעי עימו. תהליך מהנה ורהיט נהדר משלימים חווית הזמנה וקבלת שירות מעולה ואף מושלמת. ההשקעה, איפה, הינה כדאית ומשתלמת.

נגר שולחן אוכל